ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی
17 آوریل

برای مهاجرت و یا اقدام به هر کاری ارائه مدارک جهت اثبات مهارت و دانش فرد مهاجر نیاز است. طیف گسترده مهندسینی که قصد مهاجرت و یا کار در خارج از کشور را دارند مارا برآن داشت تا بصورت کوتاه و مختصر به ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی در این بند بپردازیم.

هر فارغ التحصیل رشته مهندسی حتما می بایست برای اثبات دانش خود علاوه بر ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خود نسبت به ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی مربوطه خود اقدام کند. یکی از کشورهای پذیرنده مهاجرین توانمند در عرصه مهندسی کشور مدرن و زیبای فرانسه است بنبابراین افرادی که قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارند می بایست نسبت به ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی در یک دفترجمه رسمی که دارای مترجم معتمد سفارت فرانسه است اقدام کند. با توجه به گستردگی خدمت رسانی امور ترجمه و همچنین وجود سفارت فرانسه در تهران پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی زبان فرانسه در تهران کار آسان و راحتی است بنابراین پیشنهاد می گردد برای ترجمه رسمی مدارک و مخصوصا ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی در استان تهران اقدام نمائید.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و کسب اطلاعات لازم در مورد ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی با دارالترجمه امین جعفری تماس حاصل فرمایید. 

  ۰۹۹۰۹۳۹۹۰۲۳  ۰۲۱۲۲۷۴۶۳۱۹

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *